13 mars 2007

Connaisseuse ?

The Fun Fetishist
You are 81% Deviant!

What are you, some kind of "sexual connoisseur?" You must enjoy any and all forms of sexual activity, right? Hey, that's not a bad thing at all, so long as the safety of your partner to avoid serious injury is always taken into account, and you are a good communicator with your sexual partners. It's probably difficult to find partners at this stage, and I bet you may have even scared one or two away with how you talk about your sex preferences. Don't lose hope! When you do find someone capable of "competing on your level," you're in for some amazing and diverse sexual adventures! Be safe out there, and remember, communication is the core of kink!

Link: The Oh So Deviant Test

7 commentaires:

Anonyme a dit...

Je ne cropis que ce n'est pas avec une ou 2 personnes que vous en parlez, mais avec 116 à l'heure où j'écris!

Anonyme a dit...

Je ne crois pas que vous n'en parliez qu'avec 1 ou 2 personnes, mais 116 à l'heure où j'écris!
C'est mieux dans cet ordre!!

Léa a dit...

hummm89% Deviant... Gosh !!! :p

SexySoda a dit...

@caro: Je crois que je me suis vraiment trouvé une alliée avec qui brûler en enfer ;o)

Léa a dit...

Agggrrrr ;)

Mystic Haze a dit...

ok.. lets do it. je vous reviens avec mon résultat..

Vous pensez à combien??? :p

Mystic Haze a dit...

ah,.. je l'avais deja fait. je suis pure.. j'ai eu 72% lol

Saviez pas ca hein?